OPIS SZKOLENIA 3DS MAX + V-RAY – POZIOM II – ZAAWANSOWANY – STACJONARNIE

Podczas szkolenia uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności obsługi programu, zdobędą wiedzę na temat zaawansowanych funkcji programu 3ds Max, modelowania złożonych obiektów, podstaw pracy z silnikiem V-Ray i podstaw animacji.

Szkolenie prowadzane jest metodą warsztatową, tzn. w niewielkich grupach (4-8 os.), w których każdy uczestnik szkolenia ma swój dedykowany komputer do pracy w trakcie kursu. Umożliwia to prowadzącemu kontrolę nad indywidualnymi postępami w nauce.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE 3DS MAX + V-RAY – POZIOM II – ZAAWANSOWANY – STACJONARNIE?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających praktyczną wiedzę z obsługi programu 3ds Max i chcących zwiększyć swoje umiejętności o zaawansowane modelowanie oraz pracę z silnikiem renderującym V-Ray.

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLENIU 3DS MAX + V-RAY – POZIOM II – ZAAWANSOWANY – STACJONARNIE

Znajomość podstaw pracy w 3ds Max zgodna z zakresem z zakresu szkolenia I stopnia, umiejętność tworzenia własnych scen 3D, modelowania obiektów, użycia materiałów, tworzenia oświetlenia i renderingu. W razie potrzeby zapisz się na Szkolenie 3ds Max – Poziom I lub uzupełnij swoją wiedzę za pomocą szkolenia dedykowanego.

DLACZEGO MY?

PCC Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Zapewniamy najwyższy poziom merytoryczny, który na bieżąco weryfikujemy dzięki ankietom uczestników. Do każdego szkolenia przygotowywane są materiały dydaktyczne, które uczestnik dostaje w wersji drukowanej do pracy na zajęciach, oraz pliki ćwiczeniowe (jeśli sobie tego życzy) w wersji elektronicznej. Szkolenia kończą się krótkim egzaminem, weryfikującym zdobytą wiedzę. Na jego podstawie wystawiane są Międzynarodowe Certyfikaty Autodesk. Jak pokazują statystyki, egzaminy zdaje ponad 97% naszych kursantów.

ZAKRES SZKOLENIA 3DS MAX + V-RAY – POZIOM II – ZAAWANSOWANY – STACJONARNIE:

Zaawansowane techniki modelowania

  • Modelowanie Hig poly przy pomocy editpoly, turbosmooth, opensubdivs, creaseset.
  • Modelowanie trudnych powierzchni przy pomocy komend editpoly , pathdeform, shapemarge.

V-Ray – podstawy

  • Podstawowe informacje i pojęcia.
  • Materiały, podstawowe ustawienia, pobieranie i edycja predefiniowanych materiałów
  • Tekstury specyficzne V-ray.
  • Kamera sferyczna i tworzenie renderów 360*
  • Rodzaje źródeł światła współpracujące z silnikiem V-ray i ich ustawienia.
  • Ustawienia renderingu.
  • Różne schematy oświetlenia.

Materiały

  • Tworzenie realistycznie wyglądającego szkła, metali itp.
  • Cechy materiałów: self ilumination, glossiness, attenaution, etc.
  • Materiały biblioteki Autodesk Materials.
  • Wykorzystanie funkcji displacement.
  • Zaawansowane techniki komponowania map proceduralnych.
  • Mapowanie UVW Map.
  • Tworzenie matariałów wielowarstwowych.

Animacja

  • Modelowanie Hig poly przy pomocy editpoly, turbosmooth, opensubdivs, creaseset.
  • Tworzenie obiektów poprzez animacje takich jak koce,
    poduszki, czy zasłony.

Oświetlenie

  • Wstęp – teoria oświetlenia.
  • Światło rozproszone – oświetlenie mapami sun oraz hdri.
  • Światło kierunkowe – V-RayLight, V-RayIES, V-RaySun.
  • Ustawienia scen dziennych i nocnych

Frame Buffer

  • Korekcja oświetlenia oraz wstępna postprodukcja.
  • Warstwy rendering elements.

O INSTRUKTORZE:

Nasz instruktor jest doświadczonym szkoleniowcem. Od kilkunastu lat na co dzień pracuje w oprogramowaniu 3ds Max, korzystając z jego zaawansowanych funkcji. Praktyczna znajomość programu i wieloletnie doświadczenie w szkoleniach sprawia, że potrafi znakomicie poprowadzić osoby od poziomu początkującego do zaawansowanego.

* Informujemy, że szkolenie odbywa się po utworzeniu grupy min. 4 os. Termin szkolenia może ulec zmianie z uwagi na frekwencję.

* Przed zakupem szkolenia zapoznaj się z naszym REGULAMINEM.

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep